FAQ & Tutorials

FAQ

Bestilling

Hvad gør jeg, hvis jeg efter mit køb, ikke modtager en ordrebekræftelse?
  • Efter din bestilling bør du modtage en mail hvori din bestilling bekræftes. Er dette ikke tilfældet bedes du kontakte os, så vi kan tjekke op på, om bestillingen er gennemført korrekt og hvad næste skridt er.
Hører jeg noget fra jer mens min bestilling er undervejs?
  • Så snart din bestilling er behandlet og klar til afsendelse, vil du modtage en mail med en opdatering
Hvor lang tid går der, før jeg modtager min bestilling?
  • Du vil modtage din bestilling indenfor 2-7 hverdage. Overskrides denne frist bedes du kontakte os, så vi kan følge op på din bestilling.
Hvilket selskab leverer min bestilling?
  • Din bestilling vil blive leveret af Post Danmark, og indenfor EU er leveringen gratis
  • Levering uden for EU pålægges et gebyr på 10 dkr. pr. produkt der bestilles
Hvis jeg fortryder eller ombestemmer mig angående mit køb, kan jeg så nå at afbestille/vælge et andet cover?
  • Har du bestilt et færdig-designet cover har du altid 14 dages fortrydelsesret pr.bestillingsdato
  • Har du selv designet et cover, og er bestillingen godkendt, så kan ordren desværre ikke afbestilles eller fortrydes

På hjemmesiden

Hvorfor fremgår min type smartphone ikke på jeres oversigt over modeller jeg kan vælge?
  • Fremgår din smartphone ikke på oversigten over viste modeller, så er det desværre fordi vi ikke på nuværende tidspunkt forhandler netop denne type smartphonecover
Kan man sende et cover som gave?
  • Du kan ved bestilling vælge en anden modtageradresse end din egen og derved sende coveret som gave til præcis den person du ønsker skal modtage det
Jeg ønsker at benytte jeres chatfunktion, men servicen er offline. Hvad gør jeg?
  • Som udgangspunkt er vi online hver dag fra kl. 09:00 - 17:00. Skulle vi, mod forventning, være offline på chatten, eller skriver du udenfor omtalte tidsrum, er du fortsat velkomme til at sende os en besked, og vi vil svare retur, så snart vi er online igen.

Om produktet

Hvordan påføres printet på mit cover?
  • Hvad end du vælger dit eget personlige billede eller du vælger et færdigdesignet cover, så vil motivet blive smeltet ned i coveret. Dette samt plastmaterialet som coveret produceres i, bevirker at coveret er resistent overfor de mest brugte kemiske produkter vi bruger i hverdagen. Du vil ikke opleve hvide ridser i coveret i form af slid, da motivet er smeltet ned i plastmaterialet. Yderligere føres motivet også helt ud på siden af coveret for at give det et sidste finish.
Bemærk dog, at alt afhængig af, hvor dybt man skærer ned i coveret, kan ridser dog fremkomme
Hvad gør jeg hvis mit leverede cover ikke stemmer overens med min bestilling?
  • Stemmer modtagne bestilling ikke overens med hvad du forventede at modtage, bedes du kontakte os, så vi kan tjekke op på ordren. Forelægger der en klar fejl fra vores side, sender vi hurtigst muligt det oprindelige ønskede cover.
Har du ikke fået svar på dit/dine spørgsmål, så kan du med fordel kigge på fanebladet "Pris og kvalitet".
Du er altid velkommen til at benytte vores chatfunktion der fremgår nederst til højre på siden eller du kan kontakte os på telefon (+45) 53 69 10 24

Tutorial


Er du usikker på hvordan du designer dit eget cover, så se hvor let det er her: